انتقاد فعال رسانه ای فشافویه از بی توجهی مسئولان نسبت به حقوق اولیه مردم حسن آباد

خبرگزاری بسیج: علی اکبر قنبری فعال رسانه ای شهرستان ری با انتقاد از بی توجهی مسئولان نسبت به محیط زیست و حقوق شهروندی مردم فشافویه از مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی خواست نسبت به رفع معضلات این منطقه اقدام عاجل نمایند.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۹۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

در این نامه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالعلی استیری امام جمعه فشافویه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران ، دکتر احمد اسماعیلی راد فرماندار شهرستان ری، سجاد برنجی معاون سیاسی فرمانداری، حسن خلیل آبادی ریاست شورای شهرستان ری ،  فیض الله امامی بخشدار ،دکتر محسن تاجیک شهردار ،بازیار ریاست حوزه قضایی، ،علی رضا زندی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، خانم عبادتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری و همکاران در دستگاه های اجرایی؛ آمده است:

 این چند سطر قطره ای از دریای مشکلات و داستان زندگی مردم زجر دیده اما صبور ساکن بخش فشافویه از توابع شهرستان ری است؛ که امیدواریم با بذل عنایات شما عزیزان و نظر مساعد سایر مسئولین از این فلاکت رهایی یابند و توجهات شما به این مردم؛ زمینه باقیات صالحاتی برای همه باشد.

 اما غرض از نگارش این سطور این است که؛ با توجه به تبعیض های ناروا که منجر به از بین رفتن عدالت و ضایع شدن حقوق مردم محروم و رنج کشیده فشافوی گردیده است، نظر شما و دیگر مسئولان را ؛ جهت احیاء حقوق و برپایی عدالت به نکات ذیل جلب می کنم. لذا انتظار می رود مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

#مسئولین_عزیز؛ محضر شما معروض می دارم، فشافویه چندسالی است به عنوان #دورریز_زباله_پایتخت_شهره است ، مشکلات بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی(ره)، ریزگردهای شهرک صنعتی شمس آباد، فاجعه زیست محیطی #آرادکوه_فشافویه ،تخلیه نخاله و سگ های ولگرد هنوز برطرف نشده است که جناب #استاندار دستور تخلیه زباله های پایتخت را به #هوشنگ_آباد  صادر می کند، جای سوال اینجاست که شما عزیزان نظرات خود را #شفاف بیان کنید برای مردم ولایت مدار فشافویه #مخالف این طرح هستید ؟یا #موافق ؟این دستور جناب استاندار مردم شریف این خطه را با نگرانی مواجه ساخته است.

#جناب_آقای_استاندار شایسته است حضرتعالی مطلع شوید،مردم ولایت مدار  و #شهید_پرور فشافویه با طرح حضرت عالی مخالف هستند.

تا کی باید #فشافویه تازیانه عقب افتادگی بر گرده اش بخورد؟

مردم زجرکشیده #ولایت_مدارو  محروم  که تکیه گاهی جزء مسئولان دلسوز به نظام ندارند درمقابل این #بی_مهری_ها چه بگویند؟ جزء اینکه بگویند، آقای استاندار به داد بیچارگان برسید،  با عنایت به سخن پیامبر اکرم (ص): ((هر کس صدای #مظلومی را بشنود و به او کمک نکند مسلمان نیست )) به داد مظلومان برسید ، مسئولان محترم دلسوز به نظام ، به داد این محرومان برسید. لذا خواهش و استدعای بسیارعاجزانه اهالی از حضرتعالی و دیگر مسئولان عزیز استان و شهرستان این است در اسرع وقت تدابیر و تمهیداتی را برای رهایی مردم محروم این بخش از این وضعیت زیست محیطی اسفبار اتخاذ نمایید ؛ امید است که شاهد هر چه بیشترتحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی در سایه مقام عظمای ولایت و دولت کریمه باشیم.

مدیران دلسوز نظام دستان ما منتظر دستان شماست و چشمهايمان به راه روشن آينده. منتظریم تا شميم مرکب نامه ي پاسختان را استشمام کنيم و اين موجبات دلگرمي مردم شود براي رفتن به سوي فردايي بهتر.

 

 

ارسال نظرات