فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دیداری از خانواده شهید بختیار امینی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۱۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دیداری از خانواده شهید بختیار امینی تجلیل کرد.

وی با بیان این که شهدا راه حضرت سیدالشهدا (ع) را پیمودند، افزود: خانواده‌ها و فرزندان شهدا ادامه دهنده راستین و واقعی راه پاک آن‌ها هستند.

سردار رجبی با بیان این که شهدا بانیان و صاحبان اصلی این انقلاب هستند، گفت: بر اساس فرمایشات رهبری تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد انقلاب اسلامی مصون از خطرات و هجمه‌ها خواهد بود.

وی افرزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا عطر شهید و شهادت را در تمام امور استان جاری و ساری کنیم و امروز شاهدیم که نام و یاد شهدا زینت‌بخش مراسم و مجالس است.


شهید بختیار امینی از پاسداران بومی کردستان است که اول شهریورماه ۱۳۸۹ در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید. از این شهید که سال ۵۴ در روستای پایگلان از توابع شهرستان سروآباد متولد شد، یک دختر به نام سوگند و یک پسر به نام محمد بهداد به یادگار مانده است. بختیار امینی که برادر بزرگش هم شهید ترور است، از هموطنان کرد کشورمان بود که بدون توجه به شعار جدایی‌طلبانه برخی از گروهک‌های معاند، به خاطر امنیت و وحدت کشورش ایران اسلامی ایستاد و در همین مسیر نیز به شهادت رسید.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات