خبرهای داغ:
زهرا جمالی، کارآفرین بسیجی در زمینه طراحی و دوخت(خیاطی)می باشد که از سال 1386 در شهرستان بجنورد فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۳۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج، زهرا جمالی کارآفرین بسیجی که در زمینه طراحی و دوخت(خیاطی)فعالیت می کند از سال 86 شروع به کار کرده و بیشتردر زمینه تولید فرم های مدرسه،فرم های حرم و لباسهای بومی و محلی مشغول به تولید بوده .

وی در ادامه اظهار داشت که فعالیت خو را در ابتدا در یک فضای کوچک و با یک چرخ خیاطی شروع به کار کرده که بعد ها با دریافت سفارشات بیشتر  کار خود را در یک فضای بزرگترگسترش داده و با اضافه کردن چرخ های خیاطی علاوه بر جذب نیروی بیشتر باعث افزایش اشتغالزایی شده است.

این کارآفرین بسیجی در ادامه بیان داشت:همواره سعی براین داشتیم که در بحث تولید و اشتغالزایی گامهای موثری برداریم تا بتوانیم به افرادی که بیکار هستند کمک کرده و در حد توان خود هر چند اندک قدمی در راه اقتصاد کشور برداشته باشیم.

وی افزود:کارگاهی که راه اندازی کردیم با کمک سپاه و بسیج بوده که با دریافت وام توانسیم نسبت به تجهیزکارگاه اقدام کنیم که  این تجهیز شدن کارگاه تاثیر بسیار زیادی در سرعت و پشرفت کار داشته همچنین باعث شده تا در تحویل سفارشات از وضعیت خوبی برخوردار شویم.

این کارآفرین بسیجی در پایان گفتگوی خود بیان داشت:من از همه افرادی که شغلی ندارند و بیکار هستند تقا ضا می کنم با تلاش و پشت کار خود  سعی کنند تا در زمینه هایی که می دانند توانایی دارند و کشور هم به آن زمینه و فعالیت ها نیاز دارد شروع به کار کرده و این را هم بدانند که با تلاش های خود می توانند به موفقیت برسند و گامهای موثری را هم برای پیشرفت خود و هم برای پیشرفت کشور خود در زمینه های اقتصادی بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها