گام های ویژه برای توسعه گیاهان دارویی دراستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه بررسی آخرین وضعیت صنعت توسعه گیاهان دارویی با بیان اینکه این سند در راستای سیاست‌های بخش دولتی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی، بخش خصوصی و طب سنتی تدوین شد گفت: هر چند این سند در اجرا معطل مانده اما به همت و همکاری و کمک ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی کشور وارد مرحله اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۴۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
جعفر گوهرگانی با بیان اینکه در راستای اجرای این سند، شرح وظایف و تکالیف دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و مرکز علمی مشخص شده است، افزود: ضرورت دارد با حمایت مسئولان ملی این سند با یک وحدت رویه مطلوب و به صورت گسترده در استان عملی شود.
وی به مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گیاهان دارویی و ضرورت توسعه این صنعت اشاره کرد و گفت: می‌توان از این ظرفیت برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم در سطح ملی استفاده کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به دنبال خام فروشی در استان نیستیم بلکه می‌خواهیم مراحل چرخه این صنعت به طور کامل در استان انجام شود.
گوهرگانی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های مرتبط دولتی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی، بخش خصوصی و بانک‌های عامل آمادگی دارند تا از متقاضیان سرمایه گذاری برای ایجاد کارخانجات حمایت کنند اضافه کرد: همچنین همه سازمان‌ها و نهاد‌ها از کشاورزان و متقاضیان کشت گیاهان دارویی در سطح وسیعی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار