تاکنون ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات از زمان شروع به کار پارک علم و فناوری استان به واحد های فناوری حاضر در این پارک اعطا شده است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۵۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
رئیس پارک علم وفناوری استان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد در سال ۹۶ فعالیت خورد را آغاز کرده است گفت::چهار شرکت دانش بنیان از نوع یک و هفده واحد فناور در این پارک علم و فناوری وجود دارد.
هاشمی با بیان اینکه ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات از زمان شروع به کار پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد تا کنون به واحد‌های فناوریِ حاضر در این پارک اعطا شده است گفت:هدف اصلی پارک علم وفناوری استان پیدا کردن حلقه مفقوده بین علم و صنعت بوده است که با حضور پارک علم وفناوری در استان این حلقه مفقوده در حال پیدا شدن است.
وی گفت: صدا وسیمای کهگیلویه بویراحمد میتواند برای معرفی مخترعان وبرنامه‌های پارک علم وفناوری در استان نقش بسزایی داشته باشد.
سید محمد هادی حجازی معاون خبر صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد هم در این جلسه گفت: خبرگزاری صدا وسیما‌ی کهگیلویه بویراحمد با تمام توان کمک می‌کند تا تلاش‌های مخترعان وکارآفرینان استان به خوبی نمایان شود واین خبرگزاری پا به پای پارک علم وفناوری حرکت و به این ایده‌های خلاق کمک می‌کند.
در پایان اعضای جلسه از چند واحد فناور حاضر در پارک علم وفناوری کهگیلویه بویراحمد بازدید کردند.
ارسال نظرات