جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد:
سردار "علی فدوی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقابله با تهدیدهای سخت در 8 سال دفاع مقدس گفت: اکنون مقابله با جنگ نرم را پیش رو داریم که مهمتر و حائز اهمیت تر است چرا که تلفات جنگ نرم، ننگ آفرین است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۸۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

سردار "علی فدوی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد، اظهار داشت: چهل سال است که پاسدارن با خدا پیمان بسته اند و به آن پیمان پایبند هستند؛ آنان در طول این چهل سال ۴۰ هزار شهید سبز پوش تقدیم میهن اسلامی کرده اند.
وی افزود: سپاه پاسداران به برکت اسلام، انقلاب و توان؛ پاسداران در شرایطی غرور انگیز و افتخار آفرینی قرار دارند.
سردار فدوی تاکید کرد: ۴۰ سال بر مبنای اسلام، استقامت و صبر گذشته است که نشان می‌دهد ایران در اوج اقتدار قرار دارد و دشمنان ما در اوج ذلت هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ادعای دشمنان در مقابله با ایران تاکید کرد: آنانی که خودشان را ابرقدرت می‌دانند؛ بعد از ۸ سال دفاع مقدس سال هاست جرائت نداشته اند یک تیر مستقیم به سمت ایران اسلامی شلیک کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه در قرآن بار‌ها ذکر شده است که از وعده‌های الهی تخلفی وجود ندارد، بیان کرد: ما باید تنها به خدا اعتماد داشته باشیم چراکه خداوند بخش عمده کار‌ها را انجام می‌دهد پس اگر به او توکل کنیم رحمت الهی شامل حال ما می‌شود و در کار‌ها متعالی می‌شویم.
وی با اشاره به ۵ حوزه ابلاغ شده به سپاه پاسداران یادآور شد: حوزه مقابله با تهدیدات سخت، مقابله با تهدیدات نیمه سخت، حوزه مقابله با جنگ نرم، حوزه روحیه بخشی داخلی و حوزه روحیه بخشی خارجی این ماموریت‌ها هستند که استان یزد در همه حوزه‌ها ایفای نقش دارد.
سردار فدوی گفت: یکی از وجه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محافظت از انقلاب ۴۰ ساله در برابر یکی از تهدید‌های سخت که همان جنگ نرم است، می‌باشد.
وی تصریح کرد: مقابله با تهدید‌های سخت در ۸ سال دفاع مقدس و سایر مقاطع وجه قالب بود و در اذهان تصور می‌شد، اما اکنون مقابله با جنگ نرم را پیش رو داریم که مهمتر و حائز اهمیت‌تر است چرا که تلفات جنگ نرم، ننگ آفرین است.
وی در ادامه خام فروشی نفت را خسران دانست و بیان کرد: سیستم فروش نفت خام از قبل از انقلاب ایجاده شده بود و همچنان ادامه دارد هرچند همه دولت‌ها بر اینکه فروش نفت خام اشتباه است اذعان دارند.
دریادار فدوی افزود: فروش نفت خام طبق قواعد دشمنان انجام شده تا مسیر را تغییر ندهیم راه اصلاح نخواهد شد و تغییر این مسیر عزم راسخی می‌طلبد.
وی در پایان، با معرفی سرهنگ «رضا پور شمسی» به عنوان فرمانده سپاه الغدیر یزد از تلاش‌های بی شائبه سردار فتح الله جمیری تقدیر کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات