فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار فتح‌الله جمیری با اشاره به اینکه تیپ الغدیر استان یزد در هشت سال دفاع مقدس حتی یک مرتبه عقب نشینی نداشته گفت: وحدت و انسجام بسیار خوبی بین سپاه و سایر نهادها در یزد وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۸۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح‌الله جمیری در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: در استان یزد مجموعه نواحی، اقشار و رده‌های سپاه و مراکز آموزش از یک هماهنگی بسیار عالی برخوردار هستند.
وی افزود: این هماهنگی در حوزه‌های مختلف سبب پیشرفت مجموعه سپاه الغدیر شده است؛ از سوی دیگر یک هماهنگی بسیار خوب در سطح استان، شورای تأمین، شورای اداری، شورای شهر، مجموعه مسئولین، حوزه‌های علمیه و روحانیت معزز ایجاد شده است.
جمیری خاطرنشان کرد: تعاملات به صورتی بود که برخی کار‌های عقب افتاده که حتی تا ۱۲ سال معطل مانده بود با رفع مشکل دوباره پیگیری شد و به پایان رسید.
وی گفت: یکی از مجموعه‌هایی که باید شکر آن را بجا آورد محموعه تیپ همیشه پیروز الغدیر است که سابقه‌ای بس درخشان در دوران دفاع مقدس داشته است.
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: من خودم از جانشین فرماندهی نیروی زمینی شنیدم که گفت: تیپ الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس در تمام خطوطی که قرار داشت هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرد و این برای یزدی‌ها افتخار است.
فرمانده سپاه حفاظت انصار گفت: در زمانی که می‌خواستیم آزادگان را به دیدار رهبر معظم انقلاب بفرستیم برای اینکه بتوانیم به تعداد ارسال کنیم، گفتیم که هر آزاده‌ای که جانباز باشد را به این دیدار می‌فرستیم که متوجه شدیم تمام آزادگان یزد جانباز هم هستند.
جمیری عنوان کرد: مردم یزد مردمی بسیار تلاش‌گر و سختکوش هستند و در عرصه‌های مختلف این مردم به هموطنان خود که دچار مشکل و بحرانی شده‌اند کمک‌های فراوانی کرده‌اند.
فرمانده پیشین سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: کار‌های بزرگ و پروژه‌های خوبی در استان یزد شروع شده و همچنین پروژه بزرگی در مشهد مقدس از سوی سپاه الغدیر استان یزد در حال انجام است که از فرمانده محترم کل سپاه تقاضا داریم این پروژه‌ها ادامه پیدا کند و به پایان برسد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات