مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری آیین تشییع یک شهید گمنام هشتم تیرماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۰۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر‌های 150 شهید دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور تشییع و خاکسپاری می‌شوند گفت: از این تعداد، هویت 34 شهید شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از میان این شهدای گمنام یک شهید متعلق به استان مرکزی است افزود:این شهید روز دوشنبه 10 تیر 1398 در شهر جدید امیر کبیر به دست مردم استان مرکزی تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی 151 شهید گمنام و 58 یادمان شهید گمنام وجود دارد گفت: با ورود این شهید والامقام به استان این آمار به 152 شهید و 59 یادمان شهید گمنام تغییر پیدا میکند.

مشایخی در خصوص برنامه های در جوار شهید گمنام بیان داشت: شنبه 8 تیر ماه 98 ساعت 10 و نیم صبح هم زمان با مراسم شهادت امام صادق(ع) یک تشییع نمادین در اراک برای شهید در نظر گرفته شده که پبکر شهید توسط مردم تا مصلی شهر همراهی می شود، علاوه بر آن چند برنامه جنبی دیگر نیز در جوار شهید در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: از عموم مردم شهید‌پرور استان مرکزی دعوت می شود با حضور در مراسم این شهید گرانقدر، تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های شهدا و امام راحل داشته باشند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات