سردار نظری:

نگذاریم مشکلات معیشتی با مسائل روانی ما مخلوط شود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: اگر ما مشکلات معیشتی داریم نباید بگذاریم این مسائل با مشکلات روانی مخلوط شود چرا که دشمن به دنبال این قضیه است.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۱۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری امروز در همایش طرح ملی جهاد همبستگی در مشهد اظهار داشت: قاعده قدرت  در هر جامعه‌ای مردم است و نظام جمهوری اسلامی ایران هم در هر مبحثی از قدرت مردمی استفاده می‌کند و این یک موضوع اعتقادی است که توان و قدرت هر جامعه‌ای را مردم آن جامعه بدانیم.

وی افزود: مسجد نقطه متبرک انسان ساز و وحدت بخش است پس در همه امور بویژه امور اجتماعی مساجد ما همانند دوران صدر اسلام و اوایل انقلاب نقش خود را کمی و کیفی ایفا کند.

سردار نظری عنوان داشت: امام جماعت باید در امور فرهنگی و اجتماعی با جدیت بیشتری ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در مباحث فرهنگی اجتماعی و حتی دفاعی دارند، بیان داشت: واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی که می‌تواند نقش هدایت کننده داشته باشد مسجد است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان داشت: اگر ما مشکلات معیشتی داریم نباید بگذاریم این مسائل با مشکلات روانی مخلوط شود چرا که دشمن به دنبال این قضیه است که در این راستا ائمه جماعات نقش امید دهی و هدایت گری را بر عهده دارند.

وی با اشاره به طرح ملی جهاد همبستگی بیان داشت: این طرح یک نهضت بزرگی است که در مناطق سیل زده به ازای هر مسجد یک خانه بازسازی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها