وزیر سابق اطلاعات:

بیش از 14 میلیون مقاله آمریکائی انقلاب اسلامی را عامل اصلی افول قدرت آمریکا معرفی کرده اند

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: : بیش از 14 میلیون مقاله برای جستجوی فروپاشی آمریکا نتیجه می دهد و همه آنها از اندیشمندان آمریکائی است که آمریکا در ابعاد سیاسی،اقتصادی،نظامی،امنیتی و اقتصادی در حال ورشکستگی است.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۶۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در دوازدهمین یادواره شهدای منطقه سنجان شهر اراک ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: از خداوند متعال درخواست داریم تا همه ما را در مسیر این امام عزیز که همان ولایت است قرار دهد.

وزیر سابق اطلاعات تقدیم 6200 شهید از استان مرکزی در راه انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ برای انقلاب دانست و افزود: خداوند در قرآن کریم بارها از جایگاه والای شهدا اشاره داشته اند و در آیه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ منظور از احیاء این است که شهدا مسیر و راهی را که انتخاب شده را مدیریت می کنند و جامعه و افراد را جلو می برند و هدایت می کنند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید بر اینکه راه امام حسین(ع) و شهدای کربلا بین المللی شده بیان داشت: راه پیمایی اربعین تأثیر بسیار بزرگی در بین جوامع اسلامی گذاشته و استکبار بدین جهت همه توان خود را برای فراموشی آن گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اطلاعاتی آمریکا سال گذشته 500 دانشجو را برای پرس و جو کردن از زائرین اربعین به کار گرفته و جزوه ای از سوالات بسیار حساب شده در اختیار آنها قرار داده عنوان کرد: دستگاه اطلاعاتی استکباری در جمع بندی این کار تحقیقاتی به این نتیجه رسیده که این 25 میلیون جمعیت در راهپیمایی اربعین بزرگترین تهدید برالی استکبار است و این نشان از مدیرتی امام حسین(ع) است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امروز در آمریکا و اروپا بسیاری از اندیشمندان الگوی خود را امام حسین(ع) معرفی می کنند گفت: علیرغم دشمنی ها و توطئه های دشمنان راهپیمایی عظیم اربعین تأثیر بزرگی برای نابودی استکبار جهانی گذاشته است.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه مباحث قابل توجهی از مدیریت شهدا در جامعه وجود دارد که نشان از هدایت جامعه اسلامی است افزود: یادواره های شهدا مدیریت شهدا را در انقلاب اسلامی نشان می دهند.

وی در خصوص شهدای ترور تصریح کرد: 17 هزار شهید ترور نقش بسیار مهمی را در انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و متأسفانه ما در تبیین ابعاد شخصیت و تبیین نقش آنها کم کاری کرده ایم و نیاز است کار بسیار وسیعی در این راستا انجام دهیم.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه شهید بهشتی یکی از اقدامات برجسته ای که انجام داد با هدایت امام موضوع ولایت فقیه را در قانون اساسی به نتیجه رساند افزود: امروز تمام قدرت ها و انقلاب هایی که در جهان شکل گرفته اند یا از بین رفته اند و یا فرسوده شده اند ولی انقلاب اسلامی چهل سال با اقتدار را طی کرده و وارد چهل سال دوم شده است.

وی با بیان اینکه متفکران انگلیسی همگی اذعان دارند که 15 تمدن زندگی بشر تاکنون از بین رفته اند و تنها تمدن اسلامی باقی مانده و این تمدن غرب را نابود خواهد کرد گفت: امام و مقام معظم رهبری دقیقا تمدن اسلامی را دنبال می کنند و آنچیزی که امروز انقلاب اسلامی را به این درجه از اقتدار رسانده ولایت فقیه است.

وزیر سابق اطلاعات عربستان را عامل اصلی تمام توطئه های شکل گرفته در سوریه دانست و افزود: ولی عهد عربستان در هفت سال گذشته اذعان داشت که بیش از 40 میلیارد دلار برای حمایت از صدام  خرج کردیم و کشورهای حوزه خلیج فارس در مجموع بیش از 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند.

وی نتیجه خون بیش از 200 هزار شهید انقلاب اسلامی را این درجه از اقتدار و عزت در کشور دانست و گفت: این امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده و اینکه رهبری می فرمایند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهند دید و یا آمریکا در برابر انقلاب اسلامی به زانو در می آید نشان از پیشگویی های پیامبرگونه ایشان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اخبار داخلی آمریکا نشان از به هم ریختن تمام سیستم های مدیریتی آنها است افزود: اینها و همچنین رفتار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن نشان از به زانو درآمدن استکبار در برابر انقلاب اسلامی است و اینها مدیریت شهدا در انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص اینکه وقتی رهبری از افول قدرت آمریکا سخن می گویند از روی احساسات نیست بلکه عقبه علمی دارد گفت: بیش از 14 میلیون مقاله برای جستجوی فروپاشی آمریکا نتیجه می دهد و همه آنها از اندیشمندان آمریکائی است که آمریکا در ابعاد سیاسی،اقتصادی،نظامی،امنیتی و اقتصادی در حال ورشکستگی است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه از 14 میلیون مقاله 70 درصد آنها دلیل اصلی افول آمریکا را انقلاب اسلامی معرفی کرده اند افزود: اینها نشان از ایستادگی چهل ساله نظام اسلامی در برابر تمام توطئه ها و برنامه های دشمن است که در طی مقاطع مختلف با برنامه های گوناگونی به میدان آمده است.

وی با اشاره به طراحی 5 سال گذشته سرویس اطلاعاتی استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی بیان داشت: 6 کار مهم برای نابودی پیش بینی شده که خروج آمریکا از برجام،افزایش قیمت دلار،ایجاد نارضایتی عمومی در داخل با پروژه نفوذ،طراحی های تورم های وسیع در کشور،جلوگیری از بازگشت ایران به مسئله هسته ای و چالش قراگرفتن کل نظام از ابعاد این برنامه است.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه مدیریت ولایت فقیه در جامعه اسلامی اجازه این اتفاقات را در کشور نمی دهد گفت: متأسفانه امروز عده ای در کشور به دنبال تکرار جام زهری دیگر در انقلاب هستند و دشمن به دنبال این است که مقصر اصلی مشکلات را رهبری معرفی کند.

وی در این خصوص تصریح کرد: نباید فریب دشمن را بخوریم و راهی که رهبری پیش رویمان گذاشته و مقاومت فعال در همه زمینه ها است به عنوان یک راهکار عملیاتی بدانیم چراکه این را شهدا به ما یاد داده اند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه تحریم ها تنها 20 درصد بر اقتصاد کشور تأثیرگذاشته افزود: اگر مدیریت را در شرایط جنگی بدانیم و باور واقعی به این داشته باشیم که در جنگ اقتصادی هستیم به راحتی می توانیم از بحران های اقتصادی بیرون بیاییم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدای هسته ای تلاش های زیادی برای صنعت هسته ای کشور انجام دادند گفت: در این چهل سال پیشرفت های قابل توجهی در حوزه علم و فناوری شده و تمام تلاش دشمن امروز برای نابودی این دستاوردها است.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه گری برای حل مشکلات باید از مسئولین انجام شود خاطر نشان کرد: باید تفاوت بین انتقاد و مطالبه تبیین شود و انتقادات باید درست و به جا باشد و از ایجاد دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات