به مناسبت سالگرد شهدای هفت تیر؛

گلزار شهدای محله کلاوه در شازند گلباران و غبارروبی شد

گلزار شهدای محله کلاوه در شهرستان شازند با حضور مسئولان شهرستانی غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۹۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛  سرهنگ «محمد مهجوری» امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهیدان با تقدیم جان خود امنیت و آسایش کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

 فرمانده سپاه شازند با اشاره به این که شهدا الگوی همه ملت هستند، افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی بدیل آنها انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه ما همیشه باید در تمام عرصه های زندگی از راه و رسم شهدا و زندگی شهدا الگو بگیریم، افزود: شهدا در راه اسلام قدم برداشته و دچار انحراف از مسیر اصلی نشده اند و ما باید ادامه دهنده راه آنان که همان راه حق است، باشیم و همواره پاسدار خون پاکشان باشیم.

 در این مراسم شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار شهدا و قرائت فاحته با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند و  به غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا پرداختند.

گلزار شهدای محله کلاوه در شازند گلباران و غبارروبی شدگلزار شهدای محله کلاوه در شازند گلباران و غبارروبی شدگلزار شهدای محله کلاوه در شازند گلباران و غبارروبی شدگلزار شهدای محله کلاوه در شازند گلباران و غبارروبی شدگلزار شهدای محله کلاوه در شازند گلباران و غبارروبی شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار