خبرهای داغ:
آیين استقبال از " فرهاد ابراهیمی" ورزشكار بسیجی گتوندی كه در رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسيا به همراه تیم ایران مقام سوم را کسب کرد،یکشنبه شب در پارك گلستان اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۵۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

در این آیین که به همت اداره ورزش و جوانان و با حضور فرماندار ، جمعي از مسوولین، دوستداران ورزش و مردم شهرستان گتوند برگزار شد، شركت كنندگان با اهدای گل از فرهاد ابراهیمی سنگربان تیم فوتسال زیر 20 سال ایران استقبال كردند.

*حاضرین همچنین در این آیین، از "علی نصیری" سنگربان جوان گتوندی که در خرداد ماه امسال به اردوی دوم تیم ملی فوتسال دانش آموزی ایران دعوت شده بود، استقبال کردند.*

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی تبریز برگزار شد، با پیروزی مقابل اندونزی بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

در این رقابت ها که باحضور 12 تیم از بیست و چهارم خرداد تا یکم تیرماه امسال به میزبانی شهر تبریز برگزار شد، تیم ژاپن در این رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافت و افغانستان مقام دوم این رقابت ها را کسب کرد.

ابراهیمی در رقابت های فوتسال المپيك 2018 آرژانتين سنگربان و کاپیتان تیم ایران بود، که در این مسابقات نیز خوش درخشید.

فرهاد ابراهیمی فوتسال خود را از تيم كشاورز گتوند آغاز كرد و پس از آن به تيم ماهان شوشتر پيوست.

وی پس از آن سه سال عضو تيم شرهاني دهلران ايلام بود كه سال 94 به همراه بازيكنان اين تيم مقام نائب قهرماني فوتسال ليگ برتر نوجوانان كشور را كسب كرد.

ابراهیمی پس از درخشش در تیم شرهانی ایلام، سال 95 با قراردادي سه ساله به عنوان سنگربان تيم ملي حفاري اهواز به اين تيم پيوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها