سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک مطرح کرد :
سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مراسم معارفه خود که عصر امروز در اراک برگزار شد ، ابراز امیدواری کرد در پایان فصل مردم اراک به حقشان که حضور در لیگ برتر است، دست یابند.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۹۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مراسم معارفه محمود فکری، سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک، عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان، اهالی رسانه، هواداران و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد محمود فکری رسماً کار خود را با باشگاه آلومینیوم آغاز کرد تا در فصل ۹۹-۹۸ هدایت آلومینیوم در لیگ برتر را بر عهده داشته باشد.

 

محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مراسم معارفه خود که عصر امروز در اراک برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بسیار خوشحال هستم که از این پس در این مجموعه فعالیت می کنم و می بایست به واسطه اینکه تصمیم گیرندگان، بنده را قابل دانستند از آنها تشکر کنم، ضمن اینکه از مجموعه مدیریتی باشگاه و همینطور مدیریت شهری، پیشکسوتان، اهالی رسانه و طرفداران که در این مراسم نیز حاضر هستند قدردانی می کنم.

وی ادامه داد : امیدوارم در کنار بازیکنانی که به واسطه همکاری با ما در این فصل قدردان آنها نیز هستم، فصل خوبی را داشته باشیم و در پایان فصل آرزوی چندین ساله مردم اراک را به واقعیت تبدیل کنیم.

فکری به پتانسیل های شهر اراک اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های مناسبی که در این شهر وجود دارد امیدوارم اتفاقات خوبی در این فصل رخ دهد، باید گفت حیف است که اراک با چنین پتانسیلی در لیگ برتر تیمی نداشته باشد.

وی اظهار داشت : برای موفقیت در پایان فصل می بایست همه مجموعه شهر با هدف رقم خوردن یک اتفاق خوب دست به دست هم دهیم چرا که موفقیت با یک یا دو نفر رقم نمی خورد و خوشحالی و شادی همگانی در پایان محقق نمی شود مگر با تلاشی همگانی و صادقانه که این قابلیت را در این شهر می بینم و امیدوارم با چنین همدلی ای صعود آلومینیوم به عنوان تیم نخست را شاهد باشیم.

سرمربی آلومینیوم  تصریح کرد : امیدوارم با تلاش، کوشش، یکدلی، رفاقت و دلسوزی در پایان کار در برابر مردم سربلند باشیم و بتوانیم ذره ای از زحمات مردم را جبران کنیم و آنچه که حق آنهاست را به آنها هدیه کنیم تا در پایان همگی از اتفاقات خوبی که رخ می دهد خوشحال باشیم.

بعد از برگزاری این مراسم ، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک نخستین جلسه تمرینی خود زیر نظر محمود فکری را نیز برگزار کردند تا بدین ترتیب روند آماده سازی تیم برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ یک از امروز آغاز شود.

گفتنی است محمود فکری سابقه هدایت تیم های شاهین بوشهر، نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر را نیز در کارنامه مربیگری خود دارد.

ارسال نظرات