یک مادر شهید در حاشیه تشییع شهدای گمنام در اراک گفت:  امروز کلید حل مشکلات کشور باید از شهدا بخواهیم چراکه که شهدا مدیران واقعی این انقلاب مهدوی هستند و امیدواریم کمک کنند تا تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد برطرف شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۲۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

نرگس مولایی مادر دو شهید دفاع مقدس در حاشیه تشییع شهید گمنام در اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: شهدا با شهادت خود درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا همیشه درس فداکاری و دفاع از وطن و ارزش‌ها را مشق کنیم افزود: با رفتارهایمان باید به شهدا بگوییم که تا زنده‌ایم راهشان را ادامه خواهیم داد.

مادر دو شهید دفاع مقدس با تأکید بر اینکه الگو گرفتن از شهدا ما را به سعادت می‌رساند گفت: این مراسمات بسیار ارزشمند است چراکه تشییع شهدای گمنام تلنگری می‌شود تا هر روز درس فداکاری را با دیدن قبور شهدا مرور کنیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: همه جوانان و نسل امروز باید با حرکت در مسیر ولایت و الگو گرفتن از شهدا تلاش کنیم تا راهشان را ادامه دهیم و این کمترین وظیفه ما می تواند در قبال شهدا باشد.

مولایی در پایان خاطر نشان کرد: امروز کلید حل مشکلات کشور باید از شهدا بخواهیم چراکه که شهدا مدیران واقعی این انقلاب مهدوی هستند و امیدواریم کمک کنند تا تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد برطرف شود و همه دشمنان آن سرنگون شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات