خبرهای داغ:
پیکر شهید «قاسم بلند» از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز به روی دستان مردم ولایتمدار اهواز تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۴۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، پیکر شهید «قاسم بلند» از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، به روی دستان مردم ولایتمدار اهواز تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این شهید والامقام که در محل لشکر ۹۲ زرهی اهواز انجام شد، مسؤولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم شهیدپرور اهواز حضور داشتند.

مراسم وداع با پیکر پاک شهید قاسم بلند و عبدالرضا حمودی که به تازگی با آزمایش DNA شناسایی و به وطن بازگشته‌اند، پنجشنبه شب گذشته در بارگاه حضرت علی بن مهزیار برگزار شد؛ همچنین روز جمعه گذشته پس از نماز جمعه در مصلای اهواز تشییع شدند.

پیکر شهید عبدالرضا حمودی که در ۲۳ سالگی عملیات تک دشمن در منطقه عملیاتی زبیدات عراق به شهادت رسیده بود، امروز در آبادان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید قاسم بلند 23 تیر 1361 در سن 24 سالگی در منطقه شرق بصره به شهادت رسید و بعد از 37 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و هویتش شناسایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها