همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، عطر شهادت درشهر خلخال پیچید و شهدای گلگون کفن گمنام مورد استقبال باشکوه مردم شهر خلخال قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۱۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰

عطر شهادت در شهر خلخال پیچید/ استقبال از شهدای گمنام هشت‌سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل، همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، عصر روز گذشته (شنبه) رایحه و عطر شهادت در شهر خلخال پیچید و پیکر دو شهید گمنام و گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس با ورود به شهر خلخال مورد استقبال گرم مردم شهیدپرور خلخال قرار گرفت.

چه زیبا بود نوایی که می‌گفت؛ «شهیدان زنده‌اند، الله اکبر» و مادر شهیدی که عکس همسر شهید و فرزندش را بر دست داشت و به دنبال پیکر شهدا در حرکت بود.

حضور مردم خلخال به حدی بود که لاین رفت بلوار 17 شهریور از میدان بسیج تا مقابل سپاه ناحیه خلخال مملو از جمعیت حاضر در تشییع پیکر شهدا بود.

در مراسم استقبال از شهدای گمنام همه آمده بودند از طیف بازاری گرفته تا طلبه، دانشجو، کارمند و کارگر و همه اقشار مردم و این احساس وظیفه امروز نشان داد که هنوز حال و هوای شهادت از شهرمان پر نزده است.

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهدای گمنام به نمازخانه سپاه شهرستان خلخال انتقال یافت تا ساعاتی دیگر مراسم شبی با شهدا و یادواره شهدای محله مسجد امام جعفر صادق(ع) در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شود.

مراسم تشییع پیکر این شهدای بزرگوار روز یک‌شنبه، 9تیر با حضور باشکوه مردم شهرستان خلخال از میدان معلم به سمت دانشگاه آزاد خلخال برگزار و در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خلخال به خاک سپرده خواهند شد.

این شهدای گمنام قبل از ورود به شهر خلخال در مسیر عبوری در روستاهای قره قشلاق، فاراب، گیوی و میدان انتظام شهر گیوی مورد استقبال مردم شهیدپرور و متدین این مناطق قرار گرفتند.

ارسال نظرات