خبرهای داغ:
طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای، اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تحریم مقام معظم رهبری را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۴۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱


به گزارش طلاب خبرگزاری بسیج از قم، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدرسه فیضیه در حمله رژیم پهلوی به این مدرسه شنبه شب (۸ تیرماه) در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در این آیین با اشاره به اقدام مبذوحانه دولت آمریکا و ترامپ مبنی بر تحریم مقام معظم رهبری، بیانیه‌ای صادر و این اقدام محکوم شد.

در این بیانیه آمده است: رئیس جمهوری نابخرد و احمق آمریکا باردیگر مقدس‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را هدف قرار داده و این شخصیت عظیم اسلامی و جهانی را تحریم کرده است.

ما اساتید، بسیجیان و طلاب حوزه علمیه قم در روز فیضیه اعلام می‌داریم رئیس جمهور مستاصل و درمانده آمریکا کوچک‌ترین از آن است که در مقابل رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بایستد و دست به چنین اقدام سخیف و بی ارزش بزند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از محضر نورانی مراجع عظام تقلید اساتید حوزه جامعه مدرسین شورای مدیریت حوزه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر پاسخ قاطع به این یاوه گویان بی قدرت استکبار جهانی داده و این حرکت زشت و ناپسند را محکوم نمایند.
ارسال نظرات