رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

از کارمندان نخبه در ادارات استفاده شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرماندهان پایگاه‌های ادارات باید بر وضعیت اداره اشرافیت داشته باشند گفت: در هر اداره‌ای کارمندانی نخبه هستند که باید از این افراد استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۵۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ عباس حسینی در اجتماع فصلی فرماندهان پایگاه‌های کارمندی در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان گیلان با بیان اینکه برای مومن سه زمان وجود دارد اظهار کرد: زمانی برای مناجات خدا، زمانی برای تامین هزینه زندگی و زمانی برای تفریح سالم و لذت حلال است.

وی با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر فریضه فراموش شده است افزود: امر به معروف و نهی از منکر شرایط خاص خودش را دارد و باید به این موضوع توجه شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرماندهان پایگاه‌های ادارات باید بر وضعیت اداره اشرافیت داشته باشند گفت: در هر اداره‌ای کارمندانی نخبه هستند که باید از این افراد استفاده کرد.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های یک کارمند بسیجی تصریح کرد: ایمان خالص به خداوند بزرگ اعتقاد و باور درونی به خالق یکتا، جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و داشتن صبر و گذشت و ایثار از ویژگی یک کارمند بسیجی است.

وی با بیان اینکه کارمند هر کاری که انجام می‌دهد ابتدا باید رضای خداوند و دوم رضایت مردم را داشته باشد گفت: داشتن هدف در زندگی، داشتن همت، داشتن دوست خوب، استفاده از تجربه ها، مشورت و نظم از ویژگی‌های یک انسان نمونه است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیگیری موضوع مهم تکریم ارباب رجوع باید مدنظر فرماندهان پایگاه‌های ادارات باشد افزود: پیگیری عفاف و حجاب در سطح ادارات و نهاد‌ها با تدبیر و به صورت هوشمندانه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسینی با اشاره به اینکه پیگیری موضوع امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بالایی دارد افزود: بسیجی واقعی کسی است که در عین کسب معارف دینی، رضایت خدا را در خدمت به بندگان خود کسب کند.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار