خبرهای داغ:
جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان با حضور برادر آلوئیان نماینده دفتر ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در استانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۲۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار گردید برادر محمد هادی مظاهری مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به شاخص های استان سمنان در حوزه ایثار و شهادت گفت : استان سمنان در 8 سال دفاع مقدس به واسطه جانفشانی و رشادت و حضور پر رنگ آحاد مردم استان سمنان در صحنه های مختلف جهاد و شهادت موجب شده است در سطح کشور جزء استان های برتر در این زمینه شناخته شویم.
وی با اشاره به این موضوع که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده و به نسل های بعد منتقل می شود افزود : شهدای مدافع حرم و همچنین حمایت های مردم استان سمنان از جبهه مقاومت مصداق بارز این مسئله است.
مظاهری تصریح کرد : امروزه فعالیت های گسترده ای که در حوزه خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می شود حاصل همدلی و هم گرایی بین متولیان امر و نهاد های ذی ربط و حمایت مسئولین عالی استان می باشد.
مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان در این جلسه نقش مسولین ایثارگران ادارات و سازمان ها را در خدمت رسانی هرچه بهتر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران قابل توجه و تقدیر دانست.
حجت الاسلام فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان سمنان گفت : رسیدگی به امور ایثارگران در ادارات امری بسیار مهم است و لازم است اینگونه جلسات بیش از پیش تشکیل شود تا هیچ حقی از این عزیزان در روند اجرایی قانون ایثارگران ادارت تضییع نشود.
وی با بیان اینکه همه باید در جنگ اقتصادی امروز کمک نظام کنیم افزود : امروز در خارج از کشور انقلاب اسلامی نفوذ کرده و بسیار تاثیر گذار بوده است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
آلوئیان نماینده دفتر ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این همایش گفت : توجه به ابلاغیه ها و آئین نامه های ایثارگران در دستگاه های اجرایی بسیار امر مهم و ضروری است و شما عزیزان به عنوان مسئول مستقیم این کار باید اشراف کافی و وافی نسبت به قوانین، بخش نامه ها و ...داشته باشید تا بتوانید در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به ایثارگران پیش قدم باشید.

استان سمنان از استان های برتر در زمینه جهاد وشهادت

استان سمنان از استان های برتر در زمینه جهاد وشهادت

استان سمنان از استان های برتر در زمینه جهاد وشهادت

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها