اجرای جشنواره‌های ورزش همگانی خانوادگی در بوستان‌های شاهرود

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی، محلی شهرستان شاهرود گفت: اولین جشنواره ورزش‌های همگانی خانوادگی در راستای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی بویژه جذب جوانان و پیشکسوتان در ورزش و ایجاد تحرک انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۵۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
اجرای جشنواره‌های ورزش همگانی خانوادگی در بوستان‌های شاهرودابوالقاسم مرواری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در شاهرود در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ورزش‌های همگانی خانوادگی این شهرستان اظهار کرد: اولین جشنواره ورزش‌های همگانی خانوادگی در راستای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی بویژه جذب جوانان و پیشکسوتان در ورزش و ایجاد تحرک انجام شده است.
وی افزود: اجرای این برنامه با همکاری ادارات مختلف اجرا شد و در قدم اول برای تابستان و اوقات فراغت است که این اولین برنامه است که در طول تابستان ادامه ادار می‌باشد.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی بازی‌های بومی محلی شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی در این جشنواره گفت: برگزاری پیاده روی و ورزش و اجرای مسابقات دارت و بسکتبال و والیبال و ورزش‌های بومی محلی چوب کشی و یک قل دو قل در برگزار شد.
وی با بیان اینکه توسط این هیئت، ورزش همگانی صبح گاهی در پارک‌ها در حال اجراست افزود: هدف این برنامه ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تحرک نشاط اجتماعی در جامعه است و جوایزی نیز از طرف هیئت برای برگزیدگان رشته‌های ورزشی برگزار شده انجام می‌شود.
مرواری با بیان اینکه از این جشنواره مردم استقبال خوبی شدند و مسئولین نیز حضور و حنایت کردند گفت: این جشنواره همگانی اولین بار در شهرستان با حمایت شهرداری وارد شده که از شهردار و همکاران وی تقدیر می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره در پارک‌ها ادامه دار است و امیدواریم که امکانات بیشتر و فضا در اختیار هیئت‌ها بگذارند تا بتوانیم با توجه به حضور مسافران در پارک‌ها برنامه‌های گسترده تری را اجرا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار