مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

اجرای ممیزی انرژی برق در ادارات و بانك های تبریز

جلسه هماهنگی اجرای طرح بازرسی و ممیزی ادارات و بانک ها اعم از خصوصی و دولتی باهدف مدیریت مصرف در پیک تابستان 98 برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۱۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی گفت: محورهای این ممیزی شامل استفاده از روشنایی طبیعی و استفاده از دمای رفاه 24 درجه سانتی گراد در سیستم های سرمایشی و خاموش کردن سیستم های سرمایشی بعد از ساعت 12 ظهر بوده است.

وی گفت: با توجه به بخشنامه استانداری ادارات موظف هستند که دیزل ژنراتور‌های خود را بعد از ساعت ۱۲ ظهر وارد مدار کنند که طبق بررسی های انجام شده 156 اداره دارای دیزل ژنراتور می باشند.

کاظمی در خصوص بکارگیری دیزل ژنراتورهای موجود در ادارات تشریح کرد: ادارات و سازمان های استان، ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق موظف به بکارگیری دیزل ژنراتور از ساعت 12 تا آخر وقت اداری می باشند و شرکت توزیع برق تبریز مجاز به قطع برق ادارات و سازمان هایی که ساعات کار ابلاغی را رعایت ننموده اند و از برق شهری استفاده می کنند، می باشد.

وی در خصوص وظایف ضابطین مدیریت مصرف بیان کرد: تکمیل چک لیست ها، بازدید میدانی در بدو ورود به ادارات و بانک ها، پیگیری اجرای تغییر ساعت کاری، بررسی استفاده حداکثری از روشنای طبیعی، با هدف جلب مشارکت حداکثری ادارات از جمله وظایف ظابطین برق تبریز است.

 در اکیپ‌های بازدید از مصرف انرژی ادارات دولتی و بانک‌ها، نمایندگانی از شرکت توزیع نیروی برق تبریز، استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری تبریز حضور دارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار