خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز در گفتگو با بسیج:

برگزاری یادواره های شهدا نیاز اساسی نسل جوان است

فرمانده پایگاه مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز در حاشیه بیست و شمین یادواره شهدای منطقه مارالان و مدافعان حرم، گفت: هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی ما و نسل جوان است.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۹۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

غلامرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما باید چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

صادقی اضافه کرد: دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما هستند که باید با هوشیاری تمام دسیسه های آنان  را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فداکاری‌های شهدای مدافع حرم،‌ گفت:‌ شهیدان مدافع حرم حقیقت‌هایی که می‌رفت در فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند، آنها را احیا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها