خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

عفاف و حجاب موجب آرامش و امنیت جامعه می شود

فرمانده سپاه مرند از عفاف و حجاب در جوامع به عنوان پرچم وجودی انسان یاد کرده و گفت: انسان در سابه عفاف و حجاب، احساس آرامش مضاعفی دارد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  محمدرضا هنرور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته حجب و عفاف، ضمن تشریح جایگاه و اهمیت مقوله عفاف و حجاب در دین و جوامع اسلامی، نقش عفاف و حجاب را در تامین امنیت و آرامش جوامع اسلامی بی نظیر دانست.
وی در ادامه به کارکردهای فردی و اجتماعی حجاب اشاره کرده و افزود: در واقع پوشش و لباس هر بشری، پرچم کشور وجود اوست، پرچمی که وی بر خانه وجودش نصب کرده و با آن اعلام می دارد که از کدام فرهنگ تبعیت می کند. یکی از فلسفه های حقیقی وجوب حجاب، حفظ آرامش زن، مصونیت جامعه از فساد و معنا بخشیدن به امنیت اجتماعی با توسعه آن می باشد چراکه نفس آدمی، دریایی مواج از تمایلات و خواسته های اوست که مهمترین آنها به خوراکی ها، امور جنسی، مال و جاه و مقام، مربوط می شود.
هنرور در بخش دیگری از سخنان  خود به برنامه های اجرایی این سپاه در هفته عفاف و حجاب اشاره کرده و اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده را از مهمترین برنامه اجرایی در شهرستان برشمرده و اظهارداشت: به حول و قوه الهی، ان شاء الله با اجرای برنامه های متنوع و جذاب برای تمامی گروه های سنی سعی خواهیم کرد حجاب به عنوان راهبردی کارساز جهت تأیید و ترویج ارزش های اجتماعی، تأمین کننده سعادت آدمی و منشأ قرب الهی برای همه معرفی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها