نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان جلوی واردات پوشاک نامناسب در کشور را بگیرند/ مردم برای خرید کالای ایرانی همت کنند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم  در خرید کالاهای ایرانی همت کنند تا کالای ایرانی رونق بگیرد، اظهار کرد: مسئولان جلوی واردات پوشاک نامناسب در کشور را بگیرند.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۰۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی که در قائمشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم  در خرید کالاهای ایرانی همت کنند تا کالای ایرانی رونق بگیرد، اظهار کرد: مسئولان جلوی واردات پوشاک نامناسب در کشور را بگیرند.

وی با بیان اینکه لباس مرد و زن با ایمان در ایران  باید در شانیت یک ایرانی باشد و از آن حفظ کرد، افزود: زن ایرانی  از اول هم پوشش داشته و چادر به این سبک سنتی در اصل متعلق به ایران است .

آیت الله معلمی با یادآوری این مطلب که حفظ حجاب در آیه قران هم آمده است، اضافه کرد: پوشش مناسب برای زنان و دختران  از فرمان خدای متعال است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان  سخنان خود ضمن قدردانی ویژه از همه دست اندرکارانی که  برای برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی زحمت کشیدند، ابراز امیدواری کرد با استقبال از کالای ایرانی و آنچه که خودمان تولید می کنیم از محصولات وارداتی چشم پوشی کنیم .

به گزارش بسیج نمایشگاه پوشش ایرانی و اسلامی با همیاری سپاه کربلا و بسیج کارگری از چهارم تا 9 تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر جنب پل تلار برای بازدید علاقمندان  برپا شده بود شامگاه یکشنبه 9 تیرماه با تجلیل از دست اندرکاران این نمایشگاه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار