معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی آقایی به صورت زنده از شبکه سبلان صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می شود
کد خبر: ۹۱۵۱۹۶۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

مراسم تشییع پیکر شهید علی آقایی به صورت زنده از شبکه سبلان پخش می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی پور در جلسه هماهنگی برنامه های مراسم تشییع پیکر شهید علی آقایی در اردبیل تصریح کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی های انجام یافته توسط سپاه حضرت عباس (ع) و صدا و سیمای مرکز اردبیل مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم پاسدار رشید اسلام علی آقایی به صورت زنده از شبکه سبلان پخش خواهد شد.

وی افزود:صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه ها، خبرگزاری ها و کانال های فضای مجازی از نخستین روز اطلاع رسانی مراسمات این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) گفت: همه ما در قبال رشادات و جانفشانی شهدا که امنیت و آرام را به این مملکت اسلامی بخشیدند وظیفه سنگینی داریم تا راه و نام این شهیدان به فراموشی سپرده نشود.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم انسانهای پاک خدای متعال هستند که در دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام جان خود را تقدیم کردند و در روزهای سخت از ناموس و فرزندان خود گذشتند تا خدشه ای به اسلام وارد نشود.

ارسال نظرات