خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی هنری ناحیه سپاه هندیجان گفت: به منظور کمک رسانی در ساخت و تعمیر منازل سیل زدگان خوزستان ، برای گاهی درجمع آوری کمک های نقدی مردم هندیجان همراه با توزیع بروشور و نصب بنر و فعالیت در فضای مجاز اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۶۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

 پاسدار مسلم شکاری در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با اجرای طرح جهادی وهمبستگی ملی می توان کارهای بزرگی برای مردم سیل زده خوزستان به منظور ساخت و ساز منازل آسیب دیده جدی انجام داد که سپاه و بسیج در این شرایط جو ی آب و هوایی گرم خوزستان با جدیت پای کار هستند ‌.

 

وی افزود : برای سرعت بخشیدن در ساخت و تعمیر ۲۰هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور هموطنان بزرگوار می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره ۸۸۰ستاره ۱۱مربع از طریق گوشی همراه اقدام به پرداخت کمک های نقدی خود نماینده ودراین کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

 

وی بابیان تلاش سپاه و بسیج در کار بازسازی و تعمیر منازل سیل زدگان گفت: نیروهای سپاه و بسیج با جدیت در کنار مردم سیل زده کشور و مخصوصا خوزستان بودند و هنوز اینگونه فعالیت های جهادی سپاه و بسیج در مناطق سیل زده ادامه دارد و با مردم سیل زده همدردی و کمک رسانی تاثیر گذار دارند.

 

پاسدار مسلم شکاری معاونت فرهنگی و هنری ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : مشارکت مردم و بسیجیان در جمع آوری کمک های نقدی برای ساخت و ساز و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب و تخریب دیده در سیل های اخیر امری مهم است که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این مردم سیل زده حل شود.

 

وی بااشاره به اطلاع رسانی در فضای مجازی بیان کرد : با مشخص شدن وضعیت کمک‌رسانی نقدی مردم به سیل زدگان در ساخت منازل ، کارهای با جدیت در فضای مجازی شروع شده در سطح هندیجان که مردم در این کار نیکو و انسان دوستانه پیش قدم هستند که انشا الله خانه های سیل زدگان بازسازی، تعمیر و ساخته شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها