خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛

سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت استان سمنان هستند

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه استان سمنان استان اخلاق است گفت : سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت و آرامش این استان هستند.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۶۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار فرماندهی و هیئت رئیسه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با سرهنگ عبدلله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به مناسبت انتصاب وی در سمت فرماندهی ناجا استان سمنان با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت و آرامش این استان هستند گفت : سپاه و ناجا با همکاری هم باید باید برای کم کردن ناهجاری های اجتماعی در استان تلاش کنند.
وی با بیان اینکه استان سمنان استان اخلاق است افزود : باید تلاش شود تا این مهم ادامه دار باشد و این امر جز با همکاری بین سپاه و نیروی انتظامی و معاونت های ذی ربط محقق نخواهد شد.
سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سرهنگ حسنی و تاکید بر شایستگی های ایشان گفت : امیدواریم با انتصاب جنابعالی در این سمت مراودات و تامین امنیت اجتماعی و خدمات رسانی در حیطه مردمی بیش از پیش پر رنگ شود.
وی افزود : سپاه همیشه به عنوان یک نیروی در صحنه در کنار نیروهای خدوم ناجا آماده خدمت رسانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و در جهت حفظ امنیت و سر بلندی این مرز و بوم خصوصا استان سمنان تمام تلاش خود را خواهد کرد و در این راه تمام قد آماده همکاری با فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان است.
سرهنگ عبدلله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه اگر می خواهیم نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم گفت : این مهم در صورتی محقق می شود که ظرفیت خودمان را اندازه شهدا بالا ببریم.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال حفظ ارزش های جامعه است افزود : همیشه باید در کارها رضایت خداوند را مد نظر داشت و جهادی و انقلابی عمل کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در پایان گفت : استان سمنان استان سالم و خوبی است و با کمک سپاه و نیروی انتظامی می توان این استان را بهتر اداره کرد و در زمره برترین استان ها در زمینه امنیت و اخلاق قرار داد.

سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت استان سمنان هستند

سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت استان سمنان هستند

سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت استان سمنان هستند

سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت استان سمنان هستند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها