مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان:

استیصال ترامپ و آمریکا در جهان نتیجه صلابت و قدرت جمهوری اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان استیصال ترامپ و آمریکا در جهان را نتیجه صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: چهارعنصر اطاعت و شناخت رهبری، دشمن شناسی، صبرواستقامت و عدم مصرف گرایی و قناعت مردم کشور است که باعث درماندگی هر بیشتر جبهه استکبار شده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۸۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان  خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام علی عمرانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان در جلسه شورای کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان سپاه رودان با اشاره به اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در زمینه های مختلف اظهار کرد: هرچه جلوتر می رویم مشکلات امنیتی ما کمتر می شود یعنی ناموس جامعه اسلامی در امان، و این اقتدار نتیجه رهنمودها وتدابیر مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان افزود: تقریبا هر ۱۰سال انقلاب اسلامی ایران دچار یک فتنه و چالش می شود که رهبر انقلاب، مردم و کشور را از این فتنه ها نجات دادندو نمونه فتنه بزرگ آن در سال ۸۸ با موضوع تقلب در انتخابات بوجود آمد.

حجت الاسلام عمرانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در جامعه ادامه داد: مشکلات معیشتی مردم براثر سوء مدیریت های داخلی است و درصد کمی از آن به تحریم ها برمی گردد که رهبر انقلاب این موضوع را بارها در سخنرانی هایشان اشاره کردند.

وی استیصال ترامپ و آمریکا در جهان را نتیجه صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: پایداری این صلابت و پیشرفت ایران اسلامی درگرو چهارعنصر اطاعت و شناخت رهبری، دشمن شناسی، صبرواستقامت و عدم مصرف گرایی و قناعت مردم کشور است که درماندگی هر بیشتر جبهه استکبار را بدنبال دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار