خبرهای داغ:
امام خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۹۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
بنا به پیشنهاد فرمانده کلّ سپاه و نظر به تجارب ارزنده در بسیج و شایستگی، شما را به سِمت «رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب می‌کنم.
اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان بویژه نوجوانان و جوانان در گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزشهای انقلابی و ارتقای حضور سازمان‌یافته‌تر آنان با تکیه بر تجارب در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه و سایر سازمان‌های کشوری و لشکری با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.
از تلاشهای ارزنده و مواضع انقلابی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۱ تیر ۱۳۹۸

به گزارش بسیج، در سال 1385 با تأسیس سپاه‌های استانی در 31 استان کشور، پس از ادغام لشکر 8 زرهی نجف اشرف و سپاه منطقه اصفهان با یکدیگر، سپاه صاحب‌الزمان(عج) استانی اصفهان تشکیل شد و با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار غلامرضا سلیمانی به عنوان فرمانده این سپاه منصوب شد.

سردار غلامرضا سلیمانی سابقه فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع) و فعالیت به عنوان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه اصفهان را در کارنامه خود دارد.

وی سال گذشته به دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقاء یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها