معاون استانداری مرکزی تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت مساجد برای حل مشکلات مردم/ نسخه شفا بخش سیستم اداری جامعه تفکر بسیجی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برلزوم تقویت فرهنگ بسیج در سایر ادارات تأکید کرد و گفت: اگر در ادارات تفکر بسیجی حاکم شود متحول خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۳۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست هماهنگی برگزاری "میز خدمت بسیج کارمندان استان مرکزی" با اشاره به اینکه نام بسیج در نزد افکار عمومی جامعه بسیار ارزشمند تلقی می شود گفت: باید ما بسیجیان تلاش کنیم که نام و یاد بسیج در ذهن ها همچنان جایگاه والایی داشته باشد و اجازه آسیب دیدن به این فرهنگ ارزشمند را ندهیم.

وی با اشاره به مجاهدت های بسیجیان در طول چهل سال انقلاب اسلامی افزود: تصوری که ملت ایران از بسیجیان دارند یک انسان کاملا شریف که تمام عمر خود را وقف دفاع و خدمت به کشور می گذارند است و باید این تصور همچنان باقی بماند.

اکرمی فرهنگ بسیجی را مطابق با فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار دانست و گفت: انسان بسیجی آن انسان پرجنب و جوشی است که از جان و مال خود می گذرد تا بتواند به هموطن خود خدمت کند.

وی با تأکید بر اینکه بسیجی انسانی صادق و درستکاری است افزود: بسیجیان برای رضایت خداوند کار می کنند و در حالی که بسیار ساده و بی آلایش هستند برای رضایت دیگران کار نمی کنند چراکه آنها با خدا معامله کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه اگر در ادارات تفکر بسیجی حاکم شود متحول خواهند شد گفت: نسخه شفا بخش سیستم اداری تفکر بسیجی است و ما باید تلاش کنیم کارمندانی بسیجی تربیت کنیم و تفکر بسیج را در سایر ادارات تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان دفاع مقدس باهوش ترین افراد جامعه بودند افزود: امروز بسیجیان باید فرماندهانی چون شهید باکری ها و همت ها را الگوی خود قرار دهند چراکه اگر این تفکر ارزشمند در ادارات ایجاد شود دیگر آلودگی در سیستم اداری ما به وجود نخواهد آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به میز خدمت بسیج کارمندان بیان داشت: هدف میز خدمت باید تسریع و ارزانی کار مردم باشد و با این طرح باید بارهای اضافی بر روی دوش مردم را برداریم.

اکرمی با تأکید بر اینکه مدیران استانی باید در مساجاد،مناطق محروم و نماز جمعه ها حضور پیدا کنند گفت: حضور چهره به چهره در بین مردم مناطق گوناگون باعث تسریع در روند حل مشکلات مردم خواهد شد و نباید این حضورها تنها به سخنرانی اکتفا شود و باید به شکل عملیاتی برای مشکلات راهگشا باشد.

وی در خصوص مسجد محوری طرح میز خدمت بسیج کارمندان عنوان کرد: مسجد خانه خداست و انقلاب اسلامی از مساجد شروع شده است و مسجد جزئی از فرهنگ اصیل ماست و باید از قداست مساجد برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تأکید بر اینکه کل سیستم اجرایی استان مرکزی آماده برگزاری میز خدمت بسیج کارمندان است گفت: در این شرایط اقتصادی باید مدیران بیشتر مراقبت کنند و از لذت دیدار چهره به چهره مردم که بسیار دلنشین است بهره مند شوند.

اکرمی با بیان اینکه ملت ایران ملتی قدرشناس هستند افزود: مردم تفاوت بین خادم را از خائن به درستی تشخیص می دهند و حضور مدیران در میزهای خدمت نباید شائبه های سیاسی ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه طبق آیین نامه های ابلاغ شده ارزیابی مدیران بر اساس نوع خدمت رسانی به مردم انجام می شود خاطر نشان کرد: هرجایی که نیت پاک و صادقانه باشد قطعا خداوند برکت کارهایمان را خواهد داد و باید تمام تلاشمان را بر خدمت صادقانه به مردم بگذاریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات