سرهنگ رضایی:هفته عفاف وحجاب به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی از 15الی21 تیر دررده های مقاومت بسیج خواهران شهرستان خمین برگزارمی گردد
کد خبر: ۹۱۵۲۴۴۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف وحجاب باحضورسرهنگ پاسدارمحمودرضایی جانشین ناحیه مقاومت بسیج خمین،خواهرعظیمی مسئول بسیج جامعه زنان  وسایرمعاونت های مربوطه ناحیه مقاومت بسیج خمین برگزارگردید.

رضایی گفت:هفته عفاف وحجاب به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی از 15الی21 تیر دررده های مقاومت بسیج خواهران شهرستان خمین برگزارمی گردد.

وی گفت:ماایرانیان به پوشش اسلامی احترام می گذاریم و به عنوان تمدنی ریشه دار به آن می نگریم و اکنون اخلاقی ترین کشور در مسئله ی پوشش زنان هستیم، اما اسلامیت و ایران زمین منشأ حجاب و پوشش نیست بلکه فطرت بشری حامل زیبایی های فراوانی است از جمله میل به مستور بودن و  میل به مصون ماندن است وحجاب باعث رشد شخصیت والای انسانی می شود.

رضایی درپایان گفت:خوشبختانه امسال هفته حجاب وعفاف مصادف شده باایام الله دهه کرامت که این خودباعث شده که درسرتاسرپایگاههای خواهران این ناحیه مراسمات جشن وبرنامه های متنوع پایگاهی،حوزه ای وشهرستانی به مناسبت تولدحضرت معصومه(س) که به نام روزدخترنامیده شده وتولدحضرت امام رضا(ع)برگزارگردد.

درادامه جلسه مسئولین مربوطه درخصوص بهتروباکیفیت برگزارنمودن هفته عفاف وحجاب نظراتی رابیان نمودند.

ارسال نظرات