مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: بازسازی و بهسازی واحد‌های مسکونی محرومان در مناطق سیل زده به ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با همکاری این دو نهاد و همچنین راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در بخش‌های مختلفف دو ماموریت مهم سازمان بسیج سازندگی در سال جاری می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۵۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمد روحانی، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردو‌های جهادی سال ۹۸ و تودیع و معرفه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان گفت: شهرستان قوچان یکی از افتخارات خراسان رضوی در حوزه خدمات و فعالیت‌های جهادی است.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت کوتاه بوده و مسئولین می‌بایست از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای افزایش سطح خدمات رسانی به هموطنان بهره گیرند، ادامه داد: معتقدیم اردو‌های جهادی محلی برای تربیت نیرو‌ها و مدیران انقلابی برای به کاری گیری در مسئولیت‌های مختلف در آینده می‌باشد.

وی با اشاره به حادثه سیل ابتدای سال جاری نیز گفت: انصافا ملت بزرگ ایران، مردمی با احساس، بااراده و با روحیه می‌باشند و در حادثه سیل‌های اخیر در مناطق مختلف کشور همچون دوران دفاع مقدس با تمام وجود برای کمک به هموطنان سیل زده پیش قدم شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) مردم را بزرگترین سرمایه بسیج دانست و خاطر نشان کرد: بازسازی و بهسازی واحد‌های مسکونی محرومان در مناطق سیل زده به ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با همکاری این دو نهاد و همچنین راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در بخش‌های مختلفف دو ماموریت مهم سازمان بسیج سازندگی در سال جاری می‌باشد.

سرهنگ روحانی تصریح کرد: صندوق‌های قرض الحسنه اقدامی مردمی بوده که پس انداز‌های خرد مردم و شهروندان را برای کمک به اعضای صندوق مدیریت و هدایت می‌کند و با شرایط فعلی اقتصاد، می‌تواند برای اعضای صندوق بسیار مفید باشد.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران طی ده‌های اخیر با حضور آگاهانه و بابصیرت خود در تمام صحنه ها، توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرده است، تصریح کرد: دشمن در دشمنی خود جدی می‌باشد، اما مردم ما نیز با همت والای خود و با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از مشکلات و پیچ‌های موجود به ویژه در عرصه اقتصادی عبور کرده و در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه گام برمیدارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها