فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی خبر داد:
فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی از برگزاری بیش از 50 عنوان میز خدمت در سال جاری در بسیج ادارات کل خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۷۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به‌گزارش سرویس بسیج کارمندان  خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سروان پاسدارعبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اینکه کمک به تحقق دولت اسلامی در ادارات از مأموریت های مهم بسیج کارمندان است گفت: در راستای تحقق این مهم تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی را در دستور کار گذاشته ایم و کلیه برنامه های این حوزه در این راستا حرکت می کنند.

وی برگزاری میز خدمت در مساجد را از مهمترین برنامه های بسیج ادارت کل استان خواند و افزود: در راستای خدمت بی منت به مردم طرح میز خدمت که یکی از اثر گذارترین برنامه ها است را در دستور کار گذاشته ایم.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل با تأکید بر اینکه میزهای خدمت بسیج کارمندان با رویکرد جهادی برگزار می شوند گفت: امروز دشمنان با القای نا امیدی سعی در فاصله انداختن میان مردم و مسئولین دارند و میز خدمت با حضور چهره به چهره مسئولین در بین مردم نشاط و شادابی را در میان آحاد جامعه ایجاد می کند.

وی در خصوص مسجد محوری میزهای خدمت بیان داشت: ظرفیت های مساجد در کشور بسیار گسترده است و باید سعی کنیم از این ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم به درستی استفاده کنیم.

سروان عبدی با تأکید بر اینکه بسیج ادارات خلأهای موجود را شناسایی و در راستای پوشش آنها اقدام می کند افزود: بسیجیان دلاور در ادارات همیشه پای عمل بوده اند و از دوران دفاع مقدس تا همین سیل امسال نشان داده اند برای خدمت رسانی بی منت به مردم آماده هستند.

وی از برگزاری بیش از 50 میز خدمت در بسیج ادارت کل خبر داد و گفت: با هماهنگی هایی که در بیش از 60 اداره زیر مجموعه انجام شده در روزهای آینده میزهای خدمت با حضور مدیران و نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها برگزار خواهد شد و امیدواریم قدم های موثری در جهت خدمت رسانی و حل مشکلات مردم برداریم.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل در پایان خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان استکباری و استعماری انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای ضربه زدن به کشور گذاشته اند بسیجیان شجاع میدان را خالی نخواهند کرد و اجازه هیچگونه تعرضی به دشمنان نخواهند داد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات