خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی:

خدمت رسانی به مردم در اولویت برنامه های سپاه و بسیج است

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در کارگروه بسیج سازندگی میانه، کار اصلی بسیج سازندگی را خدمت رسانی عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم در اولویت برنامه های سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۵۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱

خدمت رسانی به مردم در اولویت برنامه های سپاه و بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری با اشاره به پیشینه رشادت ها، ایثار و همنوعدوستی مردم میانه، اظهار کرد: مردم ولایت مدار و شهید پرور میانه همچون ایام دفاع مقدس همواره همگام با بسیج سازندگی در صف اول کمک رسانی به نیازمندان از جمله سیل زدگان کشور بوده و خواهند بود.
وی با بیان اینکه دشمنان در مقابل کارهای جهادی نیروهای انقلاب ما عاجز مانده اند از آغاز ساخت ۷۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور توسط بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد و افزود: این پروژه، پروژه ای سنگین بوده و لازمه تکمیل و به ثمر رسیدن آن، هم افزایی و وحدت رویه مسئولان دولتی با سپاه و بسیج است.
اسکندری بر ضرورت تقویت مساجد به عنوان سنگرهای اصلی بسیج تاکید کرد و گفت: در امر امدادرسانی و جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی مناطق آسیب دیده، باید مسجد محوری حاکم شده و محل اصلی استقرار پیشبرد امور خدمات رسانی در مساجد باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها