خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: یازدهمین دوره طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی از 10 تا 16 تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۹۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی استان در مراسم افتتاحیه دوره استانی خط امام(ره) استان گفت: امسال بیش از 100 دانشجو در یازدهمین دوره خط امام(ره) استانی خراسان جنوبی شرکت کردند که این تعداد دانشجو پس از مصاحبه از بین 600 دانشجوی متقاضی در دوره انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از برنامه های بسیج دانشجویی از جمله خط امام(ره)، طرح هجرت و راهیان نور بسیار زیاد است اما به دلیل کمبود اعتبارات توان استفاده از همه دانشجویان متقاضی در برنامه ها نیست، ادامه داد: امید است دانشگاه ها در این زمینه بسیج دانشجویی را کمک کنند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: تمام برنامه های بسیج دانشجویی توسط خود دانشجویان برنامه ریزی و اجرا می شود که کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

ابوذر صلاحی افزود: یازدهمین دوره طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی از 10 تا 16 تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حال برگزاری است که در این دوره مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی و مهارتی به دانشجویان شرکت کننده ارائه می‌شود و در این دوره سه کتاب با عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی، انسان 250 ساله، جدال دو اسلام و خلاصه جلد 21 صحیفه امام خمینی (ره) به دانشجویان تدریس می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: این دانشجویان در سال تحصیلی جدید در پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در مسئولیت‌های مختلف و حلقه‌های صالحین نقش ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «عده ای دنبال این هستند که مسیر اندیشه امام را منحرف کنند»، بیان داشت: در همین راستا این دوره در بسیج دانشجویی برای جوانانی که امام را ندیدند، طراحی شد.

صلاحی با تاکید بر اینکه یک طلبه و دانشجو باید صحیفه امام خمینی(ره) را حداقل یک مرتبه بخواند، افزود: البته در این دوره بخش هایی از آن به دانشجویان ارائه می شود.

یازدهمین دوره طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی از 10 تا 16 تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حال برگزاری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها