معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

نباید از مقاومت در برابر زیاده خواهی و توطئه دشمنان غفلت کرد

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: مقاومت در برابر توطئه های دشمنان و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن نیز مسأله‌ای مهم است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۱۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل‌محمدزاده، در افتتاحیه دومین جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت در جوار مزار شهدای گمنام عون بن علی تبریز، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: لشکر ٣١ عاشورا و شهدای دوران دفاع مقدس در راه دفاع از خاک میهن از هستی گذشتند تا امروز ایران اسلامی در امنیت کامل به سر برد.

وی باقدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت خاطرنشان کرد: دفاع از دیدگاه آموزه های دینی و قرآنی، مسأله ای مقدس است، انقلاب اسلامی نیز با تمسک به این مضامین الهی توانست در طول ٤٠ سال گذشته در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کند.

گل محمدزاده با اشاره به این‌که دفاع از آرمان های و ارزش های انقلاب اسلامی امری لازم و ضروری است، تصریح کرد: مقاومت در برابر توطئه های دشمنان و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن نیز مسأله‌ای مهم است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که هنر موسیقی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعالی یافته است، افزود: موسیقی مقاومت در سال های اولیه انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ارزشمندی در ایجاد انگیزش نیروهای انقلابی و رزمندگان جنگ تحمیلی داشته است.

گل محمدزاده با تأکید بر استفاده از ابزار هنر به ویژه هنر موسیقی در ترویج آرمان ها و ارزش های انقلابی و جبهه مقاومت اسلامی، گفت: یکی از کارکردهای مهم موسیقی مقاومت انتقال مضامین الهی و ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان های متعالی امام و شهدا است.

وی با بیان این‌که موسیقی مقاومت در ایجاد و تقویت وحدت میان ملت ایران اثرگذار بوده است، افزود: امروز نیز موسیقی مقاومت می‌تواند همان کارکرد دوران انقلاب و دفاع مقدس را داشته باشد، اگر به دنبال دفاع از دستاوردهای انقلاب هستیم، باید به ابزار هنر به ویژه موسیقی توجه بیش از پیش داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار