برگزاری هفتمین دوره مسابقات طرح دادرس هلال احمر لرستان

هفتمین المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمر استان لرستان تحت عنوان المپیاد آماده برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۴۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد آماده با حضور تیم های برگزیده از 9 شهرستان استان در روزهای یازدهم و دوازدهم تیر ماه به تفکیک خواهران و برادران در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این المپیاد در مجموعه فرهنگی حمزه سیدالشهدا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می گردد، اظهار داشت: در این المپیاد تیم های برگزیده شهرستان ها در ۸ رشته امدادی به تمرین آموخته های خود در زمینه های امدادی می پردازند و در پایان برترین تیم به عنوان منتخب استان در المپیاد کشوری شرکت خواهند کرد.

 

صارم رضایی هدف از این المپیاد را آماده سازی دانش آموزان برای مقابله در شرایط سخت عنوان کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 11 هزار نفر از دانش آموزان در سراسر استان با آموزشهای امداد ی و کمک های اولیه آشنا شده اند و در نهایت منتخبان آنها در این المپیاد شرکت کرده‌اند.

 

رضایی در ادامه گفت: طرح دادرس با همراهی و هماهنگی هلال احمر و اداره آموزش و پرورش توانسته ارتباط خوبی بین دانش آموزان و فعالیت های امور جوانان ایجاد کند.

 

 

رضایی تاکید کرد: حضور جوانان و دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

 

در ادامه، معاونت جوانان جمعیت هلال احمر لرستان با ابراز خرسندی از استقبال گسترده جوانان از این مسابقات، گفت: مسابقات امروز در بخش برادران انجام گرفت و فردا در بخش خواهران برگزار می شود.

 

حمید جمشیدی خاطرنشان ساخت: در پایان مسابقات امروز، تیم های شهرستان بروجرد الیگودرز و شهرستان خرم آباد به ترتیب، به عنوان تیم های برتر انتخاب شدند.

 

وی افزود: همچنین تیم شهرستان پلدختر به عنوان تیم بشردوست انتخاب گردید.

 

 

ارسال نظرات