دکتر صادق زاده در دومین روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها

طرح جهاد روشنایی خوش فکری بسیج در عرصه تولید و تامین پایدار انرژی پاک در کشور است

دکتر صادق زاده معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ایران در دومین روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها اظهار داشت: طرح جهاد روشنایی خوش فکری بسیج در عرصه تولید و تامین پایدار انرژی پاک در کشور است. هدف از تحریم ها به ستوه آمدن استوانه های اصلی نظام که همان مردم است، می باشد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۵۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر صادق زاده معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ایران در دومین روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها گفت: در حال حاضر 3500 واحد نیروگاه تجدید پذیر در کشور داریم که از این تعداد 3450 واحد نیروگاه خورشیدی می باشد که از این واحد ها فقط 100 واحد در مقیاس بزرگ هستند.

صادق زاده اظهار داشت: ما جزء معدود کشورهایی در دنیا می باشیم که از مزیت های تابش گسترده، زمین پهناور و امنیت پایدار برخوردار هستیم. طرح جهاد روشنایی خوش فکری بسیج در عرصه تولید و تامین پایدار انرژی پاک در کشور است. از ویژگی های این طرح توزیع سرمایه گذاری و درآمد به صورت یکنواخت بین اقشار ضعیف جامعه می باشد.

معاون وزیر نیرو افزود: تمام نقاط کشور ما می تواند از انرژی خورشیدی بهره مند شود. حتی تابش ها در حاشیه های دریای خزر نیز دو برابر کشور آلمان می باشد ولی عزمی برای مدیریت مصرف انرژی در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار