خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: بزرگ‌ترین سرمایه آموزش‌وپرورش وجود نیروهای متخصص و توانمندی است که در این دستگاه وجود دارد که به دانش آموزان و خانواده‌ها خدمت ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۶۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

بزرگ‌ترین سرمایه آموزش‌وپرورش وجود نیروهای متخصص و توانمندی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، محمد پورداود، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، کتابی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، سُلگی، رئیس آموزش‌وپرورش ملایر و هاشمی، معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش ملایر از پروژه‌ها و برخی اماکن آموزش‌وپرورش در ملایر بازدید نمودند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این بازدیدها بیان داشت: آموزش‌وپرورش پایه و اساس جامعه را می‌سازد و به همین دلیل باید به‌صورت ویژه به آن نگاه کرد.

قدرت اله ولدی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش به دلیل گستردگی نیروهایی که دارد در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی در کشور فعالیت دارند و تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: یکی از حوزه‌هایی که آموزش‌وپرورش در آن تأثیرگذار است انتخابات است که باعث تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات می‌شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه آموزش‌وپرورش وجود نیروهای متخصص و توانمندی است که در این دستگاه وجود دارد که به دانش آموزان و خانواده‌ها خدمت ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش با شرایط خاص و ظرفیت‌های بالایی که دارد انتظارات بالایی از آن نیز وجود دارد.

ولدی با اشاره به اینکه همه ما با آموزش‌وپرورش ارتباط داریم، گفت: وظیفه همه مدیران و جامعه، کمک به توسعه و پیشرفت آموزش‌وپرورش در همه زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش نیاز است تا زیرساخت‌ها را آماده و اماکنی را که در اختیاردارند به‌روز کند، تصریح کرد: اردوگاه فجر یکی از ظرفیت‌های بالای شهرستان است که باید تلاش شود تا مشکلاتی که در این اردوگاه وجود دارد رفع شود تا از این فضا و ظرفیت بی‌نظیر در شهرستان استفاده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر همچنین بیان داشت: شهرستان ملایر با توجه به بِرندها و نقاط گردشگری که دارد در صورتی‌که زیرساخت‌ها و اماکن پذیرایی مناسب باشند می‌تواند گردشگران بیشتری را جذب کند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ملایر نقش مهمی در پذیرش و اسکان فرهنگیان و سایر گردشگران به ملایر دارد و می‌طلبد تا امکانات رفاهی بیشتری در آن دیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات