رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان انتصاب سردار سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک و در پیامی دیگر از زحمات سردار غیب پرور تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۸۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

پیام‌های تبریک و تقدیر آیت الله کعبی به سردار سلیمانی و سردار غیب پروربه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، آیت الله عباس کعبی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان در پیامی انتصاب سردار سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک و در پیامی دیگر از زحمات سردار غیب پرور در دوران ریاست بر سازمان بسیج مستضعفین تشکر کرد.

متن پیام تشکر آیت الله کعبی از سردار غیب پرور به شرح ذیل است:

برادر عزیز سردار مجاهد سپاه اسلام جناب آقای غیب پرور دامت توفیقاته

 سلام علیکم   

برخود لازم می دانم از سخت کوشی ومجاهدتهای مخلصانه جنابعالی در پیشبرد  ماموریتهای محوله توسط فرماندهی کل قوا در دوران مسئولیت سنگین و مهم اداره بسیج کشور به سهم خود تشکر کنم. تلاش های ارزنده و مواضع انقلابی؛ و رضایت ولایت ذخیره عمل صالح ماندگار است. از خداوند متعال مسآلت می نمایم؛

بیش از پیش در  ماموریت های محوله موفق باشید.و با جلب توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و خشنودی ولایت در خدمت به اسلام و انقلاب؛ در گام دوم انقلاب؛  با مسؤلیت و تحرک بیشتر   در صحنه؛ حضور موثرتری داشته باشید.

 بمنه و کرمه آنه سمیع مجیب ۱۱/ ۴/ ۱۳۹۸ ارادتمند دعاگو و ملتمس دعا عباس کعبی

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان  

متن پیام تبریک آیت الله کعبی به سردار سلیمانی هم به شرح ذیل است:

 برادر عزیز سردار رشید سپاه اسلام جناب آقای سردار سلیمانی دامت توفیقاته                  

سلام علیکم

خبر مسرت بخش انتصاب جنابعالی به عنوان رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ توسط فرماندهی کل قوا و رهبر حکیم وفرزانه؛ نشان شایستگی و توانمندی جنابعالی در اعتلای بسیج وفرهنگ مقاومت و تحقق ماموریت های ترسیمی سازمان بسیج و منویات ولایت است.

ضمن تبریک حسن اعتماد ولایت؛ از خداوند متعال مسآلت می نمایم؛ با توفیقات بیش از پیش؛ مورد توجه خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه در ارتقای جایگاه بسیج و پیشبرد  ماموریتهای انقلابی و کسب رضایت ولی فقیه در ساماندهی نیروهای مومن و انقلابی و پای کار باشید.

بمنه و کرمه آنه سمیع مجیب ۱۱/۴/۱۳۹۸ دعاگو وملتمس دعا عباس کعبی

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات