خبرهای داغ:
کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با حضور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری ظهر امروز در سالن همایش مدرسه علمیه دارشفاء برگزار شد.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، آیت‌الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام محمد حسن زمانی رئیس دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه و اساتید و فضلای حوزه علمیه در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم کلیپی با موضوع حقوق بشر آمریکایی و توطئه‌های این کشور علیه ملت‌های اسلامی پخش شد.
آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در این مراسم بیان کرد: جنایات آمریکا قابل شمارش نیست و شمردن جنایات آمریکا کافی نیست، شعار مرگ بر آمریکا لازم است، ولی کافی نیست و باید راهکار‌هایی برای نابودی سلطه آمریکا مورد تاکید باشد و در عمل به آن تاکید شود.
 
 ایران اسلامی قربانی ترور است و پرونده حوادث تروریستی در ایران، نام ۱۷ هزار قربانی بی‌گناه را در خود ثبت کرده است که گواهی روشن بر خشونت گروه‌های تروریستی و سند تاریخی و انکارناپذیری است در اثبات این واقعیت که کشور ایران بزرگترین قربانی تروریسم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها