رئیس دفتر آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی از 17 تیر میزبان خادمان رضوی است

رئیس دفتر آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی گفت: خادمان رضوی نیز از ۱۷ تیرماه در شهرهای استان آذربایجان شرقی حضور می‌یابند و دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در این استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۲۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، محمد یوسف شاکری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت در سه بخش عمومی، خدمات رسانی و فعالیت در حوزه اشتغال زایی خواهد بود، بیان کرد: بخش عمومی شامل جشن‌های زیر سایه خورشید، پرچم گردانی، دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، سرکشی خادمان به بیمارستان‌ها، زندان‌ها و پادگان‌ها، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها است که از 13 تا 20 تیر برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه خدمتگزاری رواق رضوی در دهه کرامت در تبریز را یادآور شد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز و در 20 غرفه برپا می‌شود.

شاکری افزود: مشاوره حقوقی، برگزاری کنگره شعر رضوی، رونمایی از 14 کتاب شعر رضوی، برگزاری کرسی تلاوت، داستان نویسی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به فعالیت 202 کانون محله‌ای در استان، ادامه داد: 25 کانون موضوعی نیز در دفاتر آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی فعال هستند که همه علاقمندان می‌توانند به صورت افتخاری در بخش‌های مختلف همکاری و همیاری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها