مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

ترویج تقوا و معنویت از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ترویج و تقویت تقوا،معنویت و اخلاق را یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۶۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر در جلسه هدایت سیاسی سپاه ورزقان به تبیین اهمیت مسائل معنوی در بین کارکنان سپاه و آحاد بسیجیان پرداخت و گفت: قدرت معنوی و اخلاقی انقلاب اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی قابل مشاهده است.

وی افزود: با توجه به آموزه های قرآنی، انسان به دنبال هر گونه پیشرفتی باشد، حتی پیشرفت های مادی نیازمند کسب تقوا و معنویت است، همچنین با توجه به بیانات امامین انقلاب و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین الزامات تحقق آن ترویج و تقویت تقوا و معنویت است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، گزینه قطعی ایران در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت است چراکه فرهنگ مقاومت بازدارنده است و دشمن را به جنگ ترغیب نمی کند که ما مصداق عینی آن را در سردرگمی ترامپ در موضع گیری در خصوص هدف قرار گرفتن پهباد جاسوسی کشورش به وضوح دیدیم.

وی اضافه کرد: اگر از ظرفیت های اقتصادی کشور با نگاه به داخل به صورت متناسب استفاده شود از شرایط مطلوب تری بهره مند خواهیم شد و همانطور که در عرصه های نظامی و امنیتی با اتکا به خود پیشرفت کردیم در حوزه اقتصاد نیز موفق خواهیم شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار