خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان

سازشکاران با مستکبران امروز در زباله دان تاریخند

مراسم تشییع و استقبال از شهید حجت الاسلام اکبر مهدی زاده در شهرستان تاکستان با حضور انبوه جمعیت انچام گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۰۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در مراسم استقبال از شهید اکبر مهدی زاده که در مسجد حجتی تاکستان برگزار شد با توجه به آیه 111 سوره توبه بیان کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و جان و مال و هستی خود را در مقابل بهشت خداوند فروختند که بهترین معامله و پر سود ترین معامله را انجام دادند.

وی ادامه داد: تفحص شهدا و آمدن پیکر های شهدا روح تازه ای به جامعه می بخشد که ما راه را گم نکنیم ، آمدن پیکر شهدا مسیر را برای ما نشان می دهد و به ما یاری می دهد که ای جا ماندگان از قافله شهدا اگر می خواهید پیروز شوید و اگر می خواهید زندگی سعادت مندانه داشته باشید همچنان که ما در دفاع مقدس ایستادگی کردیم و با دست خالی جنگیدیم شما امروز با تجهیزات و امکاناتی که در دست دارید بهتر می توانید مقاومت کنید.

صادقی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین کرد: هزینه مقاومت و ایستادگی که شهدا به ما یاد دادند خیلی کمتر از هزینه سازش است که نمونه زیادی از سازشکاران با استکبار امروز در زباله دان تاریخ اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان در خاتمه یادآور شد: شهدا با حاضر شدنشان در جبهه ها و دادن جان خود برای خدا این پیام را به ما می دهند که اگر حرف و پیام رهبری را به عنوان ولی فقیه گوش بدهید و عمل بکنید به سربلندی خواهید رسید.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها