خبرهای داغ:
پس از حرکت مذبوحانه شرکت اینستاگرام در بستن و پاکسازی صفحات سرداران سپاه پاسداران و مسئولین کشوری و لشکری؛ حال نوبت حمله هکرهای مزدور دولت‌های حاشیه خلیج فارس به صفحات مجازی انقلابی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۳۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

حمله هکرها به صفحات مجازی انقلابیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، چندی پس از آن که شرکت اینستاگرام در حرکتی کاملاً مذبوحانه و به دستور دولت آمریکا اقدام به بستن و پاکسازی صفحات سرداران سپاه پاسداران، مسئولین کشوری و لشکری کرد، حال نوبت حمله هکرهای مزدور دولت‌های حاشیه خلیج فارس شده است تا در برابر گفتمان جوانان فعال انقلابی در فضای مجازی اقدام به حرکات مجرمانه از قبیل هک و نابودسازی بزنند.

یکی از جوانان فعال فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان ملایر نیز که در چند سال اخیر در صفحه شخصی خود اقدام به روشنگری‌های انقلابی می‌کرد صبح یازدهم تیر ماه 1398 از حمله هکرهای وابسته به دولت آل سعود بی‌نصیب نماند.

محمود آصفی در خصوص این موضوع به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان ملایر گفت: در طول چند ماه اخیر بیش از 7 یادداشت کوتاه و مشروح را پیرامون ابعاد حقوقی و سیاسی جنایات دولت عربستان در جنگ نابرابر با مردم مظلوم یمن در سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی در صفحه خود به اشتراک گذاشتم که از قضا با استقبال بسیار مناسبی از جانب برخی مخاطبان عرب زبان منطقه و کشور های مسلمان مواجه شد.

وی افزود: در آخرین یادداشت حقوقی و پژوهشی خود با اشاره به موارد مشابه نسل‌کشی توسط جنایتکاران تاریخ مانند صدام و...، کشتار وحشیانه مردم یمن را توسط دولت سعودی با این جنایات تاریخی تطبیق دادم که موجب خشم مزدوران مجازی طرفدار آل سعود شده و پیج من مورد حمله و هک قرار گرفت.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: در تماس با هکر متوجه هشتک‌ها و شعار های سیاسی هکر به نفع آل سعود شدم که اسناد این گفتگوها به علاوه دیگر مستندات در حال بررسی در مراجع ذی صلاح است.

وی گفت: این دست حرکات مذبوحانه دشمنان ایران و امت اسلام نشانه ضعف عمیق گفتمانی این جنایتکاران و مزدورانشان است.

آصفی تصریح کرد: هرگز نباید خط روشنگری انقلابی را که مقام معظم رهبری هوشمندانه به آن اشاره دارند فراموش کرد و از حرکت در راه رساندن پیغام واضح صلح و استبدادستیزی ملت ایران به مردم جهان لحظه‌ای غفلت ورزید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات