مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف تجمع بزرگ خانوادگی با هدف حفاظت از حریم خانواده در پارک تنیس کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۶۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار چگینی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف سال 98 همزمان با دهه کرامت و ولادت گوهر علم و عفاف از 15 تا 21 تیر برگزار می شود، روز شمار این هفته را اعلام کرد.

وی در خصوص اسامی و عناوین هفته حجاب و عفاف گفت: شنبه ۱۵ تیر « عفاف و حجاب‌، فریضه الهی، سیره فاطمی(س)» تعیین شده است. یکشنبه ۱۶ تیر « عفاف و حجاب‌، تجلی فطرت، تاج بندگی»؛ دوشنبه ۱۷ تیر« عفاف و حجاب‌، حقوق شهروندی، احترام به قانون» و سه‌شنبه ۱۸ تیر« عفاف و حجاب‌، تکریم خویشتن، احترام به آزادی» انتخاب شده است.

چگینی ادامه داد: چهارشنبه ۱۹ تیر« عفاف و حجاب‌، اخلاق مداری، خانواده سالم»؛ پنج‌شنبه ۲۰ تیر« عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر « عفاف و حجاب‌، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد : مهم‌ترین برنامه این هفته در استان البرز ، تجمع بزرگ خانوادگی در پارک تنیس بلوار جمهوری شهر کرج که در روز پنج شنبه 20 تیرماه برگزار می‌شود. در این تجمع همه اعضای خانواده با هدف حفاظت از حریم خانواده حضور پیدا می‌کنند.

چگینی افزود : برنامه‌هایی مانند نشست‌های تخصصی پیرامون حجاب و عفاف، نشست‌های مردمی درباره معضلات بی‌حجابی و بدحجابی در اماکن عمومی، تجلیل از بانوان و دختران محجبه،ایستگاه صلواتی سلامت و خدمات پزشکی و اجرای برنامه‌های متنوع در مساجد شهرستان ها از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی در پایان  تأکید کرد، کم رنگ شدن تقید مردم جامعه به اخلاق، حیا و زیست عفیفانه بدون شک سرعت توسعه کشور را به مخاطره خواهد انداخت و این یک اصل ثابت شده برای مردم جهان است به همین علت اخیرا سایر کشورها هم همت زیادی برای حفظ سلامت اخلاقی جامعه در پیش گرفته اند.

ارسال نظرات