خبرهای داغ:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از معرفی نفرات برتر و پایان کار دومین جشنواره موسیقی، دفاع، ‌مقاومت و حماسه امروز سیزدهم تیر در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۷۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از منطقه آذربایجان  شرقی، علی محرمی گفت: با پایان اجرای گروه‌های شرکت کننده در دومین جشنواره سراسری موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه و بررسی و اعلام نظر هیات داوران، امروز سیزدهم تیرماه آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر ساعت ١٧:٣٠ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در طول دو روز گذشته هنرمندان استان‌های قم، اصفهان، خراسان جنوبی، لرستان، تهران، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، مرکزی و آذربایجان‌شرقی دراین جشنواره حضور یافته و به رقابت  پرداختند.
 
محرمی گفت: اسفندیار قره باغی، محمد گلریز، هادی آرزم، مهداد کرباسی، ایوب شهبازی و حسن اسکندری اعضای هیأت داوران بخش گروه نوازی و آثار تولیدی این جشنواره بودند که امروز نفرات برتر را اعلام خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: همچنین امروز قرار است در آیین اختتامیه ضمن تجلیل از برگزیدگان جشنواره، در هر دو بخش از بهترین آهنگساز، تنظیم کننده، شاعر، نوازنده و خواننده نیز با اهدای جوایزی تقدیر شود.
 
این جشنواره به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، به همت انجمن موسیقی استان و با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و حوزه هنری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات