خبرهای داغ:
افتتاحیه اردوی جهادی و جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۸۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم افتتاحیه اردو‌های جهادی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود با همکاری شورای محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) در تالار یاران این محله با حضور ۳۰۰ نفر از بانوان و دختران این شهرک برگزار شد.
در این مراسم که جانشین سپاه ناحیه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند، برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود در این مراسم در سخنانی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران توصیه‌های به دختران و بانوان در خصوص حجاب و عفاف نمودند و در مورد مقام حضرت معصومه (س) مطالبی بیان کرد.
در این مراسم گروه سرود دختران فاطمی، مسابقه توسط استاد حجت الاسلام فرمانیان اجرا شد و مولودی خوانی در وصف حضرت معصومه (س) و معرفی کلاس‌های اردوی جهادی در این محله بیان گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها