خبرهای داغ:
پیکر پاک مادر شهید درویش باباخواه از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک بر دوش مردم خوزستان تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۲۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اهواز، همزمان با ایام دهه کرامت پیکر پاک مادر شهید درویش باباخواه از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک در این شهر تشییع شد.

در آئین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد بی‌بی طلا زمانی مادر شهید درویش باباخواه از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

این برنامه از درب منزل پدری شهید درویش باباخواه واقع در اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهدا، روبه‌روی درمانگاه تأمین اجتماعی آغاز شد و تا گلزار شهدای این شهر ادامه داشت که مردم خوزستان با این مادر شهید وداع کردند.

زنده‌یاد بی‌بی طلا زمانی مادر شهید درویش باباخواه از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک که در سال 1365 فرزند خود را تقدیم به اسلام کرد و پس از 33 سال دوری به او ملحق شد.

شهید درویش باباخواه فرزند قپونی است که در تاریخ یکم فروردین ماه سال 1335 در اندیمشک دیده به جهان گشود و شادی و مسرت را برای خانواده خود به‌ارمغان آورد.

این دلیرمرد خوزستانی در تاریخ دوازدهم بهمن ماه سال 1365 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید خوزستان ثبت کرد.

شهید درویش باباخواه که در دوران هشت سال دفاع مقدس پابه‌پای رزمندگان اسلام راهی جبهه شده بود در سن 30 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها