مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

«حقوق بشر آمریکایی» یادآوری جنایات ضد بشری دولت آمریکا در ایران و جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: رهبرمعظم انقلاب فرموده اند؛ دنیایی که چشم بر این جنایت‌های وقیحانه می‌بندند،نمی‌تواند ادعا کند که طرفدار حقوق بشر است و نمی‌تواند امیدوار باشد که خواهد توانست با تروریسم رو به رشد در دنیا مقابله کند،اینها خود مشوق تروریسم‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۴۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

حجت الاسلام نعیم اربابی،  مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس!
جنایات تلخ و هولناکی هستند، که از 6 تا 12 تیرماه، علیه ملت ایران، توسط افرادی صورت گرفته است که با این ملت دشمن خونی بوده و هرگز با آنها کنار نخواهند آمد؛ همان افرادی که دَم از حقوق بشر می زنند، در حالیکه خود بویی از آن نبرده اند.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) فرموده اند؛ دنیایی که چشم بر این جنایت‌های وقیحانه می‌بندند،نمی‌تواند ادعا کند که طرفدار حقوق بشر است و نمی‌تواند امیدوار باشد که خواهد توانست با تروریسم رو به رشد در دنیا مقابله کند،اینها خود مشوق تروریسم‌اند.

حجت الاسلام نعیم اربابی درپایان بیان کرد: یکی از اهداف مقام معظم رهبری نسبت به نامگذاری یک هفته در طول سال تحت عنوان هفته «حقوق بشر آمریکایی» یادآوری جنایات ضد بشری دولت آمریکا در ایران و جهان است.
ارسال نظرات